søndag den 30. september 2007

Motivation?

Min motivation i starten var, at komme i bedre form. Men da jeg nu er kommet i god form, har min motivation ændret sig. Det der får mig ud 4 gange om ugen er ønsket om, at blive bedre end jeg var sidste gang. Altså jeg har et overordnet mål om, at løbe marathon, dette har jeg også fuldført i tiden omkring de 4 timer. Jeg har så sat mig et nyt mål, og det er at komme under 3½ time. Men det der i bund og grund får mig ud selv når det regner og er et skod vejr er, at jeg får en fantastisk følelse i kroppen når jeg har "vundet" over den stemme som i mit hoved siger at "det er nok bedst at blive indenfor og flade ud til tv med en masse guf" Det er virkelig min største præstation.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja jeg kan da løbe hurtigere end dig!

Henrik sagde ...

Et stk. hoplanål på vej til dig!

Anonym sagde ...

Hvornår ser vi dit løbetalent komme til udfoldelse ved træning gamle dreng?

Anonym sagde ...

og så var der lige historien om den løbestærke dreng forrest gump eller henrik som han kalder sig i disse dage..

Anonym sagde ...

Faldt bare over din blog da jeg selv lige har købt 305 og er skadefri første gang i 2år, har 9 marathons på samvittigheden over 15 år.