lørdag den 15. september 2007

Mål i fremtiden

Mit fremtidige mål er North Sea Beach Marathon næsten sommer. Men der er jo et godt stykke tid til, så hvorfor ikke have nogen delmål så jeg kan holde modet oppe?
Det først delmål er Erimitage løbet d. 7 oktober. Sidste år var første gang jeg var med, så der startede jeg som nr. 17966, men denne gang starter jeg som nr. 4859. Det er da aligevel et godt stykke frem i feltet, så mon ikke der bliver lidt mere plads at løbe på denne gang.
Mål: At kommer under 60min.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad løber du væk fra?

Henrik sagde ...

Fra min egen skygge!! :)

Anonym sagde ...

Nej jeg tror du løber væk fra noget!!

Henrik sagde ...

Rolig nu Dr. Phil..! Så kan du måske fortælle mig hvad det er jeg løber væk fra???

Anonym sagde ...

Jeg tror du løbe væk fra gud! Jeg har set dig løbe ved toftegårds plads!