søndag den 16. marts 2008

Valby - Måløv endnu engang.

Ja så er jeg kommet så langt hen i min træning, at de lange LSD ture er kommet over 25km.
Det gik faktisk ok. Når jeg løber længere en 20km, har jeg altid vand eller sørger for, at ligge ruten så det er muligt at købe lidt vand eller juice. Løber også altid med noget druesukker i tabelet form, så jeg ikke går sukker kold. Jeg kunne mærke at ved de 20km gik motivationen lidt ned pga begyndene ømme ben. Jeg kan mærke det er et punkt som jeg skal arbejde med. Få vendt de negative tanker på ruten til noget positivt.


Resultat: 25,69km - Tid:2.20.06 - Gens.Min/Km 5:27 - Gens.Hastighed 11.00km/t - Gens.HR 162BMP.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Well... Min gennemsnitstid på 11 km er den samme som din på 26 km :-)

Hilsen
Kristian

See you on the Bridge...